tiistai 26. tammikuuta 2016

Sailan tuplavaihto

Vaihto alkoi niin, että lähetin Sailalle kaksi ATC korttia vapaalla aiheella.
Mikähän noitten nimi mahtoi olla??
Saila sitten arpoo kenelle menevät.
Mukaan piti laittaa kaksi kuvaa joita yksi osallistujista tekee minulle kortit.
Nämä olen saanut kaverilta. Näin ne sitten tulevat minulle takaisin....
Tänään posti toi kaksi korttia, nämä ovat niitä arvottuja kortteja.
Jaana H-V:n "Good Luck" jossa on maukkaita väriyhdistelmiä ja runsaasti yksityiskohtia sekä Macan tyylikkään "From Paris" ATC:n
Jaanan kortti vähän tarkemmin.
Ja Macan kortti isompana myös.
Kiitos molemmille ihanista korteista!!
Postissa saapuivat myös Sailan lähettämät kuvat joista minä teen kortit Sailalle.
Kuvausvaiheessa olin jo laittanut hajuvesipullon taakse bilteman kaksipuoliteipin ja leikannut sen irti taustastaan.
"BorjaTomatos"




"Scent of a woman"       
Saila on saanut korttinsa. Selvisi samalla, että Borja ei ole tuottanut tomaatteja vaan mansikoita. No ovat ainakin tomaatin kokoisia siellä näköjään.
Tänään posti toi lähettämistäni kuvista valmistuneet kortit.
Sanna Saksija oli tehnyt hienon korttiparin!
ATC "Chaplin Suomessa"
Kiitos Sanna ihanista korteista. Omistit sattumalta juuri kuvaan sopivan leimasimenkin ja taustat ovat upeita!
Kiitos Sailalle hienon vaihdon järjestämisestä! 

7 kommenttia:

Maca kirjoitti...

Minä mietinkin, kenelle mahtoi korttini joutua.

Armiida kirjoitti...

Aivan upeita kortteja kaikki.

SailaMaarit kirjoitti...

Kiitos! Ja tosi hienoja kortteja kaikki! Ne Borja-mansikat OLIVAT oikeastikin melkein tomaatin kokoisia, siis tosi suuria, joten ihan oikeilla jäljillä olit :D :D

Inspiration, Viltsumari kirjoitti...

Onpa ihana korttipläjäys! Ja wau nuo kuvistasi tehdytkin kortit!

Sanna Saksija kirjoitti...

Kiitos Sisko! Kiva, kun tykkäsit. Nuo tekemäsi kortit oli nimetty tuonvuosiluvun mukaan. Eli 1922. Sain nimittäin itse tuon ykkösen eli tyylikkään gentlemannin.

Sanna Saksija kirjoitti...

...tai minä tulkitsin sen vuosiluvuksi, mutta ne taitavatkin olla rekisterinumeroita. Tomaatti on katsojan silmässä, vai miten se meni :D

Manumiina kirjoitti...

Todella hienoja kortteja kaikki!