tiistai 26. syyskuuta 2017

Digeily kiinnostaa!

Pitkään on ollut mielessä, että olisi kiva kokeilla digeilyä.
Järki laittaa vastaan. Nyt jo kuitenkin istun tässä "koneella" melkoisen osan ajastani vaikka yritän aikaa säännöstellä oikein huolella. Kavereitten blogeissakaan en ole ehtinyt kunnon kierrosta tehdä aikoihin!
Digeily siis varmasti edelleenkin jää haaveeksi. Tämä "kortti" on askel kohti haaveen toteutumista vaikka ei oikeasti mitään digeilyä olekkaan. Sopii lähestyvään Halloween kauteenkin, eikö?

4 kommenttia:

Silkku kirjoitti...

Niinpä niin, digeily vie kyllä aikaa, mutta kivaa se on:)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Varasin sinulle molemmat Oriental-kortit. Vaihtariksi haluaisin musiikkihaasteeseeni tekemäsi kortit, jos ovat vielä vapaina.

Minä en ole osannut tuohon digeilyyn vielä tutustua. Olen toki jo ohjeita katsonut, mutta kokeilemaan en ole uskaltautunut. Iso on kynnys minulla.

Jaana H-V kirjoitti...

Se minullakin on haaveissani opiskella ;)

Elina kirjoitti...

Minä olen joskus tehnyt digitaalisia skräppileiskoja kahdesta syystä: ensinnäkin valokuvat ovat digimuodossa. Toisekseen haluan ylläpitää kuvankäsittelytaitojani monipuolisemmin kuin vain editoimalla kuvia nettiin - digileiskoissa pääsee hulluttelemaan ja kokeilemaan.

Tuo harrastus tosin on jäänyt aika vähiin. Pitäisi taas aktivoitua, kun materiaalejakin löytyy. Olen lataillut eri sivustoilta, mitä niiltä on saanut ilmaiseksi, luonnollisesti linkkimainosta vastaan. Eli laitan joka leiskan yhteyteen linkit paikkoihin, mistä materiaalit ovat kotoisin.

ATC:t olen halunnut tarkoituksella pitää pahvina ja paperina.;) Että olisi vastapainoksi käsillä näpertämistä, kun aika paljon minäkin vietän aikaa tietokoneella.