sunnuntai 23. helmikuuta 2020

PIKKU LEMPI

ATC "Pikku Lempi"
Mulla siis on tuo stanssi jota on käytetty kortin kulmien koristeluun. Laitoin sen huolimattomasti yhden purkin kannelle parin muun pienen stanssin kanssa jokin aika sitten. Ajattelin jo laittaessani, että tuosta ne ehkä lentävät. Ja lensivätkin. Laajamittaiset etsinnät käynnistyivät tuloksettomina! Kunnes viimeyönä levitin roskasäkin Silpputehtaan lattialle ja otin roskapussin virkaa hoitaneen paperikassin viereen tyhjän ja aloin nostella roskia pussista toiseen. Lopussa kiitos seisoi!
Siellä yks mun lempistansseistani oli pussin pohjalla roskien seassa!
Heti piti tehdä kortti!
Ne kaksi muuta saavatkin hävitä jos haluavat...
Olin myös kadottanut yhden keijukaisstanssin melkein heti kun sen olin saanut. Sekin löytyi näitten suuretsintöjen yhteydessä.
Pikku Lempi on Vikeltä. Kiitos!

1 kommentti:

enkulin käsityöt kirjoitti...

Ihana Lempi-kortti. Kivaa, että stanssi löytyi. Monestikohan minäkin olen roskikset ylösalaisin kääntänyt askarteluhuoneessa