sunnuntai 21. elokuuta 2016

ATC LIVE/ Tampere 20.8.2016 Korttivaihto

                                   
Joukko iloisia ATC addikteja (sallittehan ystävät?) kokoontui Tampereella kahvila-ravintola Valssissa museokeskus Vapriikissa.
Kortteja vaihdettiin ja tehtiinkin oikein sarjatyönä.
Aika kului ihan käsittämättömän nopeasti!
Kiitos kaikille mukana olleille!

Alle olen postannut kaikki vaihdot ja muutakin....
Omat kortitkin oli tärkeä laittaa esille. Syykin on itsekäs: minulla ei ole vapaille korteille erillistä kansiota. Merkitsen kortit varatuksi kunkin kortin kommentteihein. Olen tehnyt jo melkoisen homman etsiessäni kortit blogista ja merkitessäni varaukset kortteihin. Jos se merkintä jostakin jää puuttumaan enkä korttia mistään löydä voin katsoa täältä onko kortti mennyt vaihdossa ja jäänyt merkitsemättä.

Otetaanko uusiksi?
Nyt tekee kyllä mieli mennä silpputehtaalle ja tehdä uusia kortteja!

3 kommenttia:

Jaana H-V kirjoitti...

Voi kun mä en päässyt mukaan, Mutta seuraavalla kerralla sitten.
Kaikki vaihtamasi kortit ja saadut kortit ovat niiiin ihania, oikein aarteita kaikki!
En saanut kommentoitua kaikkiin postauksiisi, mutta katsoin kaikki, ihania.

Eija kirjoitti...

Ihania kortteja kaikki:)
Minua harmitti, kun olin sopinut tuolle lauantaille jo muuta ja en päässyt mukaan, mutta ensi kerralla uusi yritys :)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Olisinpa päässyt mukaan. Ehkä sitten ensi kerralla.