tiistai 16. heinäkuuta 2013

Leimasinkartta NO=1


Silpputehtaalla tykätään perhosista! Sudenkorennoista ja muista ötököistä on kartta vielä tekemättä. Olin jo kertaalleen kuvitellut löytäneeni joka ikisen perhosen, mutta sitten huomasin, että keijuseteissä oli molemmissa perhonen mukana. Noihin yksiin siipiin painoin päälle sovitusnukkeleiman.
Eihän ole mikään salaisuus, että Silpputehtaalla puuhailee leimasinhullu? Nyt innostuin tekemään näitä karttoja itselleni, että voin katsoa niistä aihealueittain mitä varastosta löytyy. Monta karttaa on vielä tekemättä. Nämä aluksi.

2 kommenttia:

Funchis kirjoitti...

No sinäpä sen onneksi itse sanoit, mikä olet, kun minä rohkenin sitä vain ajatella. Ehkä vähän leimasimia sinlla ! Upeitahan ne ovat. Olen tästä korttien paljoudesta/ilmestymisvauhdista päätellyt, että olet nyt vähintäin jäänyt lomalle tai peräti työttömäksi, ellet ihan eläkkeelle ! Näyttää kortteja pukkaavan sitä vauhtia, että heikompaa ihan huimaa. Mutta hienoja ovat, kiva niitä on ihailla....heikommankin.

Sisko kirjoitti...

Kiitos Funchis! Kortteja tosiaan on ilmestynyt. Aluksi laitoin aika monta sellaista jotka olivat vaan jääneet julkaisematta. Nyt nämä ATC-kortit ovat olleet sellasia, että olen halunnut kokeilla jotakin. Välillä olen alkanut tehdä korttia jostakin kuvasta ilman varsinaista ideaa.Varsinaisesti työelämässä en ole aikoihin ollut. Pieniä jaksoja tilapäisesti vain. Eläkkeelle ei vielä kannata jäädä. Jokainen etukäteen maksettu eläkekuukausi pienentää varsinaista eläkettä.Suomi on hullu maa!Otetaan peiton toisesta päästä ja ommellaan jatko toiseen päähän!Ja eläkeläiset ovat muka muitten elätettävänä vaikka vuosikymmenet on tehty töitä ja tiemmä eläkemaksut maksettu.
Korttien tekeminen on hauskaa. Joskus tosin olen miettinyt mitä mahtaisi äitini äiti täsätä ajatella jos olisi elossa ja järjissään. No voin olla ihan väärässäkin. Saattaisi sanoa, että tuo näyttää niin kivalta, että minäkin haluan kokeilla!