maanantai 1. heinäkuuta 2013

Mun mummuni muni mun mammani.....


ATC "Mun mammani muni mun" Kokosin kortin taustan maatuskapaperin palasista. Isommat kukat on taiteltu Tiimarista ostetusta kukkalehtiöstä jossa terälehdet ovat vierekkäin nauhana. Alempi on tollanen riehakkaampi. Keskelle liimalla koristenappi. (Ei muuten oikeasti mikään nappi ole, sellainen kuppi) Pikkukukat leikkasin kuvioleikkurilla ja laitoin väriä keskelle kun maatuskojen mekkojen kukissakin on. Teksti on kirjoitettu Paperilohikäärmeestä hankitulla geelikynällä. Reunat korostettu punaisella leimasinvärillä.

5 kommenttia:

Vilimarika kirjoitti...

Ihanan pirtsakka kortti ja todella tuo laulu sopii korttiin kuin nappi otsaan!

Funchis kirjoitti...

Korttihan on iloa pullollaan kuin mummojen massut. Hauska.

Maca kirjoitti...

Iloinen kortti!

Kotilaiska kirjoitti...

Eksyin tänne ihmettelemään korttejasi ja IIK! minkä ihanuuden löysin maatuskoja vaaleenpunasella pohjalla huumorin kera.Mun olis siis aivan pakko saada tää mut onks mul mitään mihin tän vaihtasit, voin kyl tehä jonkun toive ylläri kortinkin.

Sisko kirjoitti...

Maatuskakortti on varattu Kotilaiskalle!